Good night

Jaha, då var det väl dags att sova då antar jag. Tidigast på länge.. men ska ju upp runt 6 imorrn. Var så längesen jag jobbade nu, man får aldrig några rutiner! Man vet aldrig, imorrn kan bli sista dagen på jobbet om det inte dyker upp mer! Synd att jag ska vara i röda gruppen, skulle verkligen vilja vara i gula.. med mina tanter! Vill ju hinna säga hej då till dom allihopa. Kommer sakna dom! Nu ska jag knåpa ihop ett mejl och skicka iväg.. vet inte riktigt hur jag ska formulera mig bara.. haha.. aja.

GoNatt :)

Kommentarer
Postat av: Mysan

hoppas de går bra o jobba imorrn stumpan!:) godnatt!

2009-01-26 @ 23:41:04
Postat av: Becccan

Tack det gick jättebra hela dagen :D

2009-01-27 @ 16:44:18
URL: http://becccan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dags att skriva ett mail! eller slå en signal!? :P

2009-01-27 @ 21:48:24
URL: http://evasofiekristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0