Kändisar på Ticket

Idag var det en rätt slapp dag på jobbet.. blev klar tidigare, skönt det, så jag smet lite innan. Sen var det hem och ta en powernap, haha. Sov så jävla dåligt inatt så jag var tvungen.

Sen åkte jag & My ner på Ticket.. igen :P Denna gång för att hämta biljetterna. Vi är världens kändisar där nu tror jag. När vi hade fått våra biljetter av ena tjejen och skulle gå så frågade en av dom andra "jaså så det blir Kanada nu då tjejer? Vad spännande! Ha det så himla bra där!" Dom är så goa där inne :) Känner alltid igen oss när vi kommer, haha. Vi har ju spenderat en hel del pengar i den där butiken :P

Ikväll ska jag skjutsa päronen på middag hos min faster.. själv ska jag ta en lugn hemmakväll ensam och käka pizza & kolla på film! Fy fasen vad skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0