Lan

Är hemma hos Daniel nu och lanar med grabbarna.. dom sitter och spelar wow och jag surfar mest runt :P och kollar lite på film. Dom har suttit och lanat sen igår, fattar inte att dom pallar ^^

Har proppat i mig så jäkla mycket godis, uuh, mätt som fan nu.. men ändå slutar man inte äta. Man trycker i sig bara för att det finns.. vad dum man är :P Nu får det snart vara nog med allt godisätande.. det är sjukt hur mycket onyttigt skit jag äter jämt alltså :S Får börja knapra morötter eller nåt istället..

Kommentarer
Postat av: Mysan

Haha! nu är jag här meeeeeee.....

2009-01-17 @ 22:34:58
Postat av: Becccan

jaaa jag ser det ;P

2009-01-18 @ 00:57:01
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0