Lördag


Jag, morbror & moster :)


Fasiken vilken dag det var på jobbet idag.. hade huur mycket kunder som helst. Har cyklat som en dåre kors & tvärs över hela Brynäs. Och det är så satans halt ute.. varje gång man sätter sig på cykeln riskerar man ju livet. Och jag trampar på som en galning också, några gånger har man glidit till i halkan, det står väl inte på fören man ramlar. Fast jag har ju bara 3 dagar kvar att jobba, så förhoppningsvis ska jag klara mig ^^

När jag kom hem var min morbror & moster här :) Dom stannade och käkade middag med oss, sen åkte dom hem. Har sagt hejdå till dom nu.
Kommer dröja innan man ser släkten igen :( Kommer sakna alla!

Nu ska jag mysa ner mig och kolla på film och käka glass! Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0