Måndag

Fyfan vilket snöväder det är ute idag :S Mörkt och jävligt också. Näe, nu får det bli vår snart! Hoppas det är bättre väder i Vancouver.

Jag har varit ner på stan en sväng och gjort lite ärenden.. nu börjar jag få ordning på det mesta inför resan här. Kan bocka av mer och mer på listan. Mest smågrejer kvar nu faktiskt. Känns skönt.. det närmar sig nu :) Såg en så sjukt snygg kille på stan btw.. haha, damn!

Nu ska jag fixa med min laptop, det lär ta ett bra tag. Jag ska flytta över massa grejer från min stationära till den. Så jag har allt jag vill ha med mig. Bilder, musik, filmer & dokument.

Kommentarer
Postat av: Lina

Ah vad jag saknar dig idag, kanner mig riktigt nere och onskar vi kunde sitta och prata i timmar.

Puss alskling

2009-01-19 @ 17:41:59
Postat av: Becccan

Lina: Gumman då! Jag saknar dig med, hela tiden! Och alla våra långa samtal vi har jämt. Jag får flytta till England efter Kanada kanske :) Hehe. Love u! (vi måste ringas snart)

2009-01-19 @ 18:08:55
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0