Måndag


Nagellack "Sanna" från Make up store

Idag vaknade jag faktiskt i rätt skaplig tid. Ringde Laila här på morgonen och sa att jag vill ha mycket jobb nu sista tiden innan vi åker. Berättade även för henne att vi skulle flytta. Hon ba "Men Rebeeeeecca! Skaaaaa ni? Gud vad häftigt!!" Haha. Sen frågade hon 100 frågor.. man kommer fan sakna Laila :P man har ju pratat med henne på telefon några ggr i veckan i 2 års tid nu. Har dock bara sett henne en enda gång på riktigt ^^

Sen åkte jag och mamsen ner på stan. Jag köpte en fickspegel och ett nagellack på Make up store på rea. När vi kom hem gick vi över till Amalia & Anna-Lena  och fikade :) Satt och pratade där en bra stund.

Nu blir det käk här hemma snart.. sen tänkte jag kanske pilla med lite bloggdesign ikväll, till Mysans blogg :)

Kommentarer
Postat av: Mysan

Vilket häftigt nagelack! :D Åh ska du börja me bloggen? :D yaay.

2009-01-12 @ 17:40:28
Postat av: Becccan

Yes, tänkte göra det snart :)

2009-01-12 @ 18:46:28
URL: http://becccan.blogg.se/
Postat av: Caroline Elisabeth

Vilket underbart lack! Älskar färgen på det :D

2009-01-18 @ 01:29:55
URL: http://carolinemakeupandbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0