Onsdag

Det slog mig att det bara är 4 veckor kvar tills vi åker nu :O Eller, igår var det 4 veckor kvar. Tiden kommer säkert gå jättefort nu. Och det är fortfarande en del kvar att göra innan vi åker. Måste skicka in mitt papper om internationellt körkort bland annat. Jag vill börja packa! :P Haha. Det roligaste. Vi lär väl börja ta tag i Mys lägenhet snart också.. allt ska ut!

Imorrn ska jag till HC, jag har nåt konstigt utslag på högra armen, som jag först trodde var nåt tillfälligt eksem eller nåt. Men nu har jag haft det i flera veckor, det blir inte mindre, och det kliar. Det är helt runt också. Jag tycker det ser ut som att det håller på å bli ett nytt födelsemärke :S Så jag måste kolla upp det!

Nu ska jag ner på stan.. kolla runt lite, fika, sen klippa mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0