Partytorsdag

Idag blev det en powerwalk igen när jag vaknade :) Hann precis hem igen innan det började snöa som fasen. Lyssnade på massa bra musik som jag nyss lagt in på mobilen, märkte att jag började gå fortare & fortare, haha. Alltid roligare att gå när man har bra musik :)

Just nu håller jag på och städar.. och bloggar samtidgt :P Älskar min nya laptop btw!

Ikväll blir det partaaj med Mysan :D Vi ska fira att vi köpt biljetterna till Kanada :P Lär ju fira det för sjutton. Taggad är jag också som satan! Yeey.

Kommentarer
Postat av: Mysan

Va bra att du älskar din nya laptop, jag älskar min me! Även om den inte är igång ännu ;) Hhaha.

2009-01-08 @ 14:13:43
Postat av: Becccan

Jag får se din ikväll sen :D

2009-01-08 @ 14:29:31
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0