Pigg

Här sitter jag, pigg som en lärka. Väcktes av att Marcus klocka ringde 5.20, konstigt nog var jag pigg redan då. Åkte hem runt 5.40, sen har jag käkat frulle och parkerat mig vid datan.

Mötet/utbildningen igår var riktigt intressant. Vi fick lite broschyrer, gjorde mycket anteckningar & fick sitta med och se hur en hudvårdsklass går till. Ska bli kul att börja :) Hooooppas mitt paket kommer idag! Då ska jag ringa Ann-Louise och träffa upp henne, så ska hon hjälpa mig packa upp allt (så jag inte gör nå tok, haha).

Annars har jag en hel del att dona med idag. Tänkte försöka införskaffa massa andra grejer som behövs för jobbet, och ska göra visitkort och fixa med lite papper.

Men nu kanske man ska ge sig ut på en powerwalk?

puss ♥ kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0