Söndag

Hallå hallå :) Så har ännu en helg gått. Har haft en härlig, ledig, helg. I fredags satt jag, Marcus, Mysan & Kenny hemma hos mig och drack vin och spelade lite spel. Blev sugna att dra på krogen, så jag och Marcus åkte ner. Längesen man var ut. Var rätt kul, men träffade inte på så många jag kände. Sen blev det Frasses, som vanligt :P När vi kom hem var pappa fortfarande vaken, så han satt med oss i köket ett tag och berättade massa galna historier om saker han har varit med om förr, haha.

I lördags blev det en slö mysdag. Solade lite på dagen, åt grillat & sen på kvällen kollade vi på film, efter att vi tagit en powernap mellan 20.30-22.00 :P

Nu kanske man ska bege sig ut i värmen ett tag?

puss ♥ kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0