Torsdag

Klockan är snart tolv, borde gå och lägga mig. Men jag är alldeles för pigg. Ska upp och jobba kl 7 imorrnbitti. Men nattuggla som man är blir det väl bara några timmars sömn som vanligt.

Fick hem paket idag i brevlådan, alltid lika kul :P Hade beställt en jeansskjorta från Gina. Har den i 3 olika färger nu, love it. Bekvämaste som finns!

Har jobbat en liten sväng ikväll, 16-19. Blev klar innan 19 dock. Sen åkte jag hem till min M och kollade på film. Vi såg Paper Heart. Den var rätt bra :) Michael Cera var med i den, han är så jäkla bra tycker jag.

Imorrn är det freeedag, bästa dagen på veckan :) Då blir det tacos & mys!

puss ♥ kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0