Sjuk

Här var det dött. Det känns som att det enda man gör är att jobba nu för tiden. Idag är jag dock hemma och är sjuk :( Ont i halsen & feber. Och nyser som en idiot. Det började igårkväll och blev värre under natten. Hoppas det går över snart, ska försöka kurera mig, vill helst inte vara hemma en dag till.

I måndags var jag på Mary Kay-möte. Skitlängesen jag var på ett, jag jobbar ju oftast måndagar tyvärr, men då var jag ledig. Var kul att träffa alla igen, och bli lite peppad :) Jag gjorde lite kunduppföljningar dagen efter för att se om det var nån behövde påfyllning av nåt, och det var en hel del som ville beställa grejer. Så nu kan jag lägga en order vilken dag som helst :D

I helgen är jag ledig. Blir eventuellt lite partaj. På restaurang ska vi iaf :)

Ska snart börja kolla på resor också. Jag och Marcus ska ta en sista minuten till Grekland (Rhodos helst) den 25e augusti. Ska bli så jäkla härligt. Vädret här hemma är ju skit för tillfället :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0