Dan före dopparedan

Idag har det varit fullt upp. Gick upp kl 9, sen har jag donat och grejat hela dagen. Kokade risgrynsgröt imorse, den blev riktigt bra. Sen slog jag in alla julklappar, så nu är det klart.

Sen vid 12 slutade Marcus, och när han kom hem åkte vi iväg. Till stan och sen Valbo. Marcus skulle handla de sista julklapparna, som resten av befolkningen. Fyfan vad folk det var! Jag blir så irriterad av mycket folk, och speciellt när dom ska gå sakta eller stoppa upp vägen. Jag flyger typ fram när jag shoppar.

På vägen hem åkte vi förbi Rusta, sen käkade vi lite snabbt på Max. Orkade verkligen inte laga mat idag. Sen tillsist in en sväng på Ica.

När vi kom hem tänkte jag börja städa. Och det började ju bra, satte i dammsugaren i vardagsrummet och poff, så gick en propp. Hela vardagsrummet & köket slocknade. Marcus var inte hemma, och inte har vi några nya proppar heller. Så det blev inge tv-tittande för mig ikväll. Får sitta här inne i sovrummet framför datan istället till Marcus kommer hem och fixar proppen! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0