Hofors

Idag klev jag upp i ottan, kl 8! För jag och mamma skulle följa med pappa till metropolen Hofors ;) Han skulle dit och jobba, och vi passade på att hälsa på moster Inger :) Och deras "lilla" katt Snobben. En mainecoon som väger ca 10 kg! Vi fikade lite paj och pratade om våran Greklands-resa vi ska göra i sommar.

Svängde förbi Gina på vägen hem och köpte ett linne som jag la undan igår. Shoppingsuget är på max igen. Tur man ska börja jobba nu ^^

Nu ska jag kolla på Oprah :P

puss  kram


Kommentarer
Postat av: Kusin Maria

Ååh, typiskt att jag hade min praktik, har varit i Sandviken hela dagen:-( Annars hade vi kunnat träffats allihopa.Tur att mor min tog hand om Er:-)

2010-02-17 @ 18:06:59
Postat av: Becccan

Jaa jag vet! Jättesynd att du inte var hemma :(

2010-02-17 @ 18:24:13
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0