Shopping

Hallå alla glada!

Idag har jag varit ner på stan med Ida och shoppat lite :) Var helt slut när jag kom hem, för vi var nere i 4 timmar! Det händer bara när man är på stan med Ida :P Jag hittade ett par leggings med knappar nertill & ett nattlinne, Ida köpte också ett likadant. Sen fikade vi lite. Hittade tusen grejer till jag kunde köpt, men nån måtta får det vara!

Sen har det inte blivit så mycket mer gjort idag. Tänkte sätta mig och kolla lite på webb-tv nu, och senare ikväll lägger dom väl ut Paradise hotel-avsnitten :) Pusshej ♥


Nattlinne från H&M


Leggings från Lindex

Ursäkta skitdåliga webcam-bilder, men orka ta fram kameran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0