Tisdagen

Stan med Mysan idag som sagt. Vi gick runt och kollade en massa, hon shoppade & jag la undan massa grejer, haha. Gud varför ska man alltid hitta massa fina kläder när man inte har råd?!

Lämnade in mitt CV på Naked juice bar. Dom lät intresserade, och ska höra av sig om det dyker upp nå jobb. Vi fick provsmaka en mango-smoothie också. Gött!

Sen åkte vi förbi PFV. Jag fick skriva på lite papper bara, har gjort samma sak förr, men tydligen hade mina filer försvunnit när jag varit borta. Dom vill att jag börjar jobba redan nästa vecka igen :O Tydligen behövs det timvikarier, dom har jättedåligt med såna. Och ja, det betyder ju pengar för mig - så varför inte. Blev lovad jobba hela sommaren också, i "min" grupp. Men nu lovar jag att det är sista sommaren på hemtjänsten!

Ikväll har jag myst med min M :) Vi har spelat, kollat på film & käkat kladdkaka


Pojkvän + film + kladdkaka = Mys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0