Helgen

Efter träffen med brudarna i fredags åkte jag och hämtade M och vi åkte hem till mig. Drack massa kaffe för att palla vara vakna hela natten och kolla på OS-invingningen. Jag klarade att stanna uppe ända till 6 på morgonen, jag såg hela invigningen.. men för vissa gick det inte lika bra ;P

Sen har vi mest myst en massa. M har varit här hela helgen :) Igår blev det lite käk från Donken också. Idag är det Alla ♥ Dag som alla vet, och vi har spelat Wii och gosat en massa :) ♥ Jag tycker inte man behöver vara så märkvärdig på denna dag.. bara man är med varann så blir det en lyckad dag!


M som i Marcus.
Tröttast som inte pallade OS-invigningen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0