Bio


Lina, jag, Amanda & My i lördags

Vi hade jättetrevligt i lördags när vi partajade :) Först var vi hemma hos mig allihopa. Riktig fjortisfest, satt på mitt rum 6 pers, haha! Men det gick ju bra det med ;P Sen åkte vi ner på Slick, där man inte har varit på typ 1 år! Men det var sig likt ^^ Trångt och jävligt som vanligt, men vi dansade och hade kul. Sen vid 2 orkade vi inte ta bussen hem, så snälla M kom och hämtade mig och Mysan så vi fick skjuts hem :D

Idag har jag och My varit på 1 timmes powerwalk. Riktigt härligt :) Det var ju bara -9 grader idag, rena vårvärmen :P Ikväll ska vi på bio :D Jag, Mysan, M & K ska se
Luftslottet som sprängdes. Dom är riktigt bra dom där filmerna.
Näe, nu lär jag ta och hoppa ur dom här träningskläderna!

Pusshej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0