Dermalogica



Idag kom min order från Jersey Beauty Company som jag beställde dan innan nyår :D Trodde ett tag att grejerna hade försvunnit för det tog sån tid. Beställde en dagcreme & ansiktsvatten från Dermalogica. Gick på typ 500:- inklusive frakt. Så jäkla billigt! Här hemma kostar bara ansikscremen över 600:- ! Och man får alltid massor med prover med när man beställer från dom.

Dermalogica är verkligen det bästa hudvårdsmärket som finns på marknaden tycker jag (och jag har provat sjukt mycket ska ni veta). Det är dyrt, jäkligt dyrt här i Sverige. Men beställer man från Jersey Beauty Company så är priserna ungefär hälften. Och produkterna är riktigt dryga, räcker hur länge som helst. Jag har provat mycket, men alltid gått tillbaka till Dermalogica, helt klart det bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0