Gårdagen

Gårdagen hemma hos Ida blev jättekul :) Jag kom dit vid 18.15 och strax efter kom Therese också. Vi började dona lite med maten, sen käkade vi. Allt var jättegott! Jag hade gjort snittar, Therese hade gjort en paj & Ida hade gjort pastasallad + efterrätt. Sen blev det massa tjejsnack, skratt, singstar & vin! Sen drog vi ner på Slick, fick skjuts ner av Idas pöjk. Vi ställde oss aldrig i kön utan vandrade rätt in, vilket var skönt eftersom kön var sjukt lång. Sen väl inne hade vi skitkul faktiskt :) Dansade som galningar hela kvällen, och träffade massa folk vi kände som man inte sett på länge! Träffade på min kusin Maria också :D Sen runt 2 kom snälla M och hämtade oss :) Släppte av Ida & Therese på Brynäs, sen åkte vi hem hit och sov.

Idag blir det en riktig slö-söndag. M kommer tillbaka hit ikväll, då blir det väl film & mys & slöa :P Pusshej ♥


Ida gör pastasallad

Jag skär snittar


På väg ner till krogen

Lite av mig + Therese

Jag & kusin Maria utanför krogen :P Här är det dags att gå hem, haha.


Kommentarer
Postat av: Kusin maria

Jadu...där var det dags att lägga sig;-) men kul var det:-)

2010-01-31 @ 17:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0