Helgen

I lördags kom som sagt Lina hit och drack lite vin/cider med mig :) Snackade non stop i typ 4 timmar, sen drog vi ner på stan vid 12 :) Träffade upp M & K som också var bra glada i hatten, haha. Vi sket dock i att gå in på krogen, köerna var alldeles för långa och det var ju inte så lång tid tills dom skulle stänga. Så Lina åkte hem, och vi andra begav oss hem till M där vi lyssnade på musik och buggade, haha.

Söndagen var en riktig slödag, jag & M köpte pizza.. igen :P Kebabpizza, fyfan vad gott det var. Har aldrig provat det förr. Sen blev det tv & mys hela kvällen :) ♥

Idag har jag fikat & shoppat med Lina. Jag hittade en klänning på H&M som jag bara var tvungen att ha :P Såg även en Star Wars-tröja som jag blev sugen på, haha!


Lina min fina & jag i lördags :)
Stanna i Sverige skrutt! :(


Kommentarer
Postat av: Lina

Åh vad jag vill stanna när du skriver så:(

2010-01-26 @ 23:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0