Minigolf


Idag skulle jag ha åkt och badat med Ida. Men eftersom att jag var ledig idag så var det såklart mulet, och det regnade tillomed en skvätt. Så typiskt.

Jaja, jag tog mig ner på stan istället ;) Skulle bara kolla runt, men det gick ju inte. Det blev lite shopping. En klänning, ett nattlinne, grönt te, underkläder & silkdroppar för håret.

Sen när Marcus slutat jobbet så åkte vi till Boulongern och spelade minigolf :) Det var riktigt roligt, var längesen jag gjorde det. Och riktigt bra gick det också.. gissa vem som vann ;) Hihi.

Efter det levererade jag lite MK-produkter till Sofie, sen köpte jag och Marcus grönsaker/chips & dipp och kollade på Allsången :) Älska lediga dagar ^^

hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0