Bye Sweden!

Hudklassen hos Sofie gick bra :) Det var jätteroligt, och gott fika fick man också! Vi höll på rätt länge, men vi pratade ju en hel del också ;)

NU har jag faktiskt klarat min Perfect Start! :D Precis några timmar innan jag åker till Grekland ;P Känns jättebra! Jag har nu klarat mina första mål jag satte med Mary Kay - att innan jag åkte till Grekland klara en perfect start & att sälja för minst 3000:- så jag kunde lägga en första order. DONE! :)

Marcus har varit här också, och sagt hejdå. Kommer inte ses på en heel vecka :( Har typ varit med varann varje dag i 5 månader :P Kommer kännas tomt! ♥

Nej nu ska jag ta en liten vila, lär kliva upp kl 01.00 igen.

Hejdå Sverige, Hej Grekland & Thassos! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0