Hemma igen

Nu är vi hemma igen från Grekland :) Har haft det så himla bra! Jag, mamma & släkten :) Det har varit bra väder (alldeles lagom varmt, mellan 25-30) har solat & badat en massa, ätit god grekisk mat & shoppat en hel del! Trodde inte det skulle finnas så mycket shopping på den där lilla ön, men det gjorde det.. och väskorna var bra tunga på hemvägen :P

Har haft riktigt roligt hela veckan, vi är bra tokiga allihopa i våran släkt ;) Haha. Men har saknat min Marcus supermycket! Men nu ikväll har han varit här så jag äntligen har fått pussat på honom, hihi :) ♥

Den här dagen har varit lång, gick upp halv 5 imorse och började packa det sista/göra oss iordning. Sen har det blivit buss, båt, buss igen, flyg & bil innan vi var hemma, suck! Men hem kom vi :) Nu ska jag ta och krypa till kojs, imorrn ska jag titta igenom alla mina saker från Mary Kay som hade kommit med posten :D

GoNatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0