Måndag igen

Idag har jag varit på Unitmöte. Alltid lika roligt :) Alla tjejerna är så himla gulliga, och det blir massa skratt jämt. Idag har vi gått igenom lite tips inför sommaren. Och jag bestämde mig för att jag ska göra ett litet sommarerbjudande till mina kunder :) Ska göra ett utskick nån dag här.

Har även varit en snabbis på stan (ovanligt va), köpte en ram & en spets-bh. Sen blev jag less och åkte hem igen :P

Just nu sitter jag och donar med massa papper. Har precis renskrivit alla anteckningar jag gjorde under utbildningen i helgen och skrivit ut dom. Ska sätta in dom i min MK-pärm. Sen kanske man ska ta och sova? Så man inte sover bort hela morgondagen. Funderar på att ge mig ut till Valbo! Gå på IKEA bland annat :)

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0