Shoppa shoppa

Idag har jag haft en heldag med shopping på stan. Var skitlängesen jag var på stan, så idag var jag på riktigt shoppinghumör :P Köpte hur mycket som helst, mest impulsgrejer som vanligt. Det är sällan man kommer hem med det man skulle ha ;) Efter ett tag kom mammsen ner också och gick ett tag med mig.

Nu ikväll har jag varit hemma och myst med Marcus :)

Längtar till på fre & lör! Ska gå en make-up utbildning som ska hållas på Mary Kay-studion. 2 hela dagar, ska verkligen bli kul. Det är en utbildad make-up artist som ska hålla den. Det blir både teori & praktik, och efteråt får vi diplom. Ska försöka ta lite bilder under dagarna också :)

Dags att sova! GoNatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0