Torsdag

Idag har jag träffat Lina :) Åkte ner på stan och fikade.. och shoppade :P Jag som inte skulle shoppa nå mer. Det går bara inte, är så jäkla shoppingsugen hela tiden. Impulsköpte ett skitfint rosa armband från Thomas Sabo som jag var tvungen att ha, och lite annat.

Igår var jag med Mysan. Först var vi på ett möte på jobbet. Helt meningslöst för oss att gå på egentligen, för det var mest info för dom nya sommarvikarierna. Vi har ju jobbat där i 3 år, så det var inga nyheter precis. Sen åkte vi ner på stan och käkade glass.. och shoppade ;) Nu får jag fan ge mig!! I helgen ska vi parta, var aslängesen vi festade ihop, så det ska bli skitkul :D

Ikväll blir det mys med Marcus ♥ hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Kusin maria

Have fun:-) vill också parta!

2010-06-19 @ 16:51:57
Postat av: Becccan

Vi lär parta snart nån gång kusin!! :)

2010-06-19 @ 18:00:43
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0