Helg

Kort sväng på jobbet idag som sagt. Men fy vad trött jag varit hela morgonen. Sov inte så mycket inatt. Kom i säng efter 1 nån gång tror jag :S

Jag fick duscha en tant idag som egentligen inte skulle ha dusch. För hon skulle iväg senare på dagen, och hon kände sig så "flottig och jävlig i håret". Hon hade försökt duscha & tvätta håret själv dagen innan, och sa att håret blivit så fett efter det. Så jag frågade vad hon hade använt för flaska till håret. Hon visade vad hon hade tagit.. bodylotion ;) Inte konstigt att håret kändes fett, haha! Så jag hjälpte henne in i duschen och shamponerade 3 ggr för att få ur allt :P Men sen blev det rent och fint.

Och nu är det heeelg :) Skönt! Ikväll blir det film & mys med min darling ♥

puss kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0