Helgen

Nu har det varit lite dött här i några dagar. Helgen har varit rätt lugn.
I fredags var det en rejäl bakisdag. Vi sov hur mycket som helst, käkade McDonalds och sen blev det godis och film på kvällen.

I lördags åkte jag och M ner på stan & sen ut till Valbo. Shoppade lite. Jag köpte den där klockan från Jetset, den rosa :P Och lite underkläder. M köpte massa kläder. Sen åkte vi och beställde pizza. Efter det satt vi barnvakt några timmar åt Marcus brors barn. Sen blev det Melodifestivalen :)

Igår jobbade jag. 8-14.30. Det var en riktigt lugn dag. Och jag fick gå till en massa kunder från förr :) Dom flesta kände igen mig och blev glada att se mig igen. Dom är så goa.

Ikväll ska jag också jobba, 16-21. Hoppas det slutar snöa :S
puss ♥ kram


Kommentarer
Postat av: Kusin Maria

En äkta "Beccaklocka" :-)

2010-03-01 @ 22:13:33
Postat av: Becccan

Hehe verkligen!!

2010-03-02 @ 11:13:41
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0