Morgonpigg?!

Vad händer med mig! Jag är ingen nattuggla längre! Jag kan inte hålla ögonen öppna längre än till tolv på kvällarna, och jag vaknar innan 10 på mornarna. Vad är detta?!

Jag gick ut på en powerwalk när jag vaknat idag, soligt ute :) Sen ringde Laila och hade jobb åt mig ikväll, 16-21. Sen fick jag höra att Mysan också ska jobba ikväll :) Hoppas vi får jobba ihop! Det skulle vara jättekul. Inte ofta vi gör det.

Jaha, ska man göra innan man ska iväg och jobba då? Städa lite kanske,
eller sitta kvar och dega vid datan ;P

puss kram


Kommentarer
Postat av: M

Man blir som man umgås :D

2010-03-10 @ 16:03:17
Postat av: Becccan

Hehe ja det är väl så ;)

2010-03-10 @ 22:28:46
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0