Tisdag

Det var hemskt att jobba igår kväll i snöstormen :S Mina fötter har aldrig varit så blöta förr. Det var ju djup snö överallt, man fick pulsa fram. Tur att jag fick ett lugnt schema iaf så man hade mycket tid att gå mellan alla.

Idag blev det en kortis på jobbet, 7-11. Hade riktigt kul hemma hos en tant, satt och skrattade hur mycket som helst :P Hon är så rolig. Och hon berättade om en kille som hon är intresserad av ;)

Sen när jag kom hem tog jag en nap i vanlig ordning, vaknade typ 2,5 timme senare :P Men jag sov så dåligt inatt! Nu ska jag snart käka. Ska prova glutenfri pasta idag, eftersom jag misstänker rätt rejält att jag är glutenintolerant :S

puss  kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0