Uppe med tuppen

Idag vaknade jag, helt av mig själv, redan kl 7! Försökte somna om, men var hur pigg som helst, så vid 7.30 gick jag upp. Käkade frukost & kollade på Nyhetsmorgon :P Riktigt härligt att gå upp så tidigt! (om man är pigg).

Efter lunch åkte jag ner på stan och mötte upp M för en liten shoppingrunda :) Vi gick inte så länge, typ en timme bara tror jag. Men hann shoppa en del ändå. Jag köpte ett bodybutter från Body Shop, en ansiktspeeling & en svart pyjamas från H&M. M köpte nya skor.

Sen åkte vi förbi American take away på vägen hem och köpte med oss en pizza som vi delade på :) Sen har vi mest myst hela kvällen, somnade till en liten sväng också :P Nu börjar jag bli trött igen och ska nog krypa till kojs. Imorrn blir det en tur på jobbet 11-16.

puss ♥ kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0