Dop & födelsedag

I lördags var jag på dop i Böna kapell. Carros lille Samuel döptes :) Riktigt fint sommarväder blev det också! Jag har faktiskt aldrig varit på dop förr, förutom mitt eget ;) Så det var roligt. Sen åkte vi in till stan för fika på St Ansgars hus. Där blev det massa god tårta och annat.

Efter det drog jag, Lina & Mysan ut till Hille, hem till Marcus, och grillade och hade partaj :) Vi hann precis sitta ute och grilla & käka innan det började regna. Då förflyttade vi oss in till köket. Spelade lite dricklekar ^^ Sen tog vi bussen in till stan, och fest hos Therese :) Hade riktigt kul! Sen när alla drog på krogen åkte jag oah Marcus hem. Orkade inte med krogen.

På söndagen fyllde Marcus 25 år :) Så då blev det massa fika igen :P Och folk som kom förbi. Av mig fick han en klocka. Sen blev det pizza på kvällen, ovanligt :P





Dom bästa & jag


Inge dragen alls :P

Gissa vilket vin vi drack ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0