Första klassen

Hudvårdsklassen idag gick jättebra :D Jag var i Hofors hos moster strax innan 11, och såfort Maria och Felicia hade kommit så satte vi igång. Vi hade jätteroligt och jag känner verkligen att jag vill hålla på det detta :) Hudvård/make-up har ju alltid varit mitt stora intresse, så det kan ju inte bli bättre. Tack för att jag fick komma tjejer!

Sen körde jag hem igen och åkte och köpte pizza med far, gött gött :) Sen har jag varit hem till bästaste Marcus nu på kvällen och myst :)

Imorrn blir det möte + utbildning. Trött som bara den nu! GoNatt


Kommentarer
Postat av: Kusin

Du var jätteduktig och jättefin i kläderna:-) Det här passar dig som handen i handsken. Kram

2010-05-12 @ 08:02:44
Postat av: Becccan

Taack kusin :) !

2010-05-13 @ 10:29:30
URL: http://becccan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej! Hamnade här av en slump då jag sökte lite på hudvårdklass och Mary Kay. Ska precis börja som konsult själv och tyckte det var kul att se hur du som ny har upplevt det :-) JAg har ännu inte hållt min första klass, ska på utbildning ikväll och sen kör jag nästa vecka... har bokat in några klasser framöver men funderar lite på hur ofta jag ska hålla.. intressant att höra hur andra tänker, hur ofta har du tänkt att ha klass nu i början?? Har du några bra tips och saker att tänka lite extra på inför första klassen? Mejla gärna mig om du har lust :-) Lycka till med ditt Mary Kay!

2010-05-18 @ 11:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0