Freeedag

Igår blev det en hudklass igen :) Denna gång ute i Hille hos Karin. Gick jättebra, hade hjälp av en liten tjej på 1 år också som gärna ville stå framme med mig och hjälpa till ;) Jag är såå nära att klara min Perfect Start nu!!

Idag sov jag rätt länge, trött som fasen av nån anledning. Men när jag väl vaknat tog jag mig ut på en powerwalk. Längesen nu! Lär komma igång med dom igen. Nu när det börjar bli sommar ute och allt. Har även tagit in resväskan och börjat packa så smått.. inte många dagar kvar tills vi åker till Grekland nu :D Fy vad härligt det ska bli!

Idag ska jag göra lite kund-uppföljningar, jag och Marcus ska åka till Valbo, och ikväll blir det god mat & massa mys :) Kan inte bli bättre!

puss ♥ kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0