Ny vecka

Idag ser det ut att vara riktigt fint väder ute, hoppas det är varmt också :) Tänkte ta en powerwalk. Men först ska jag till Skutskär, hem till Ann-Louise. Hon ska hjälpa mig att göra en order eftersom det är första gången :) Hon är så himla hjälpsam jämt!!

I lördags var jag och Marcus ut och käkade på Church Street :) Riktigt gott. Stor köttbit, american dollar chips & vitlökssås, mums. Sen gick vi vidare till Bishop Arms och drack bärs. Dom har ju hur många sorter som helst där. Prova Hoegraarden, lika stor som en hink typ, haha, och smakar lite ingefära :) Sen drog vi vidare igen, till nyöppnade O'learys.. drack mer öl och kollade på Eurovision. Sen vid elva fick vi för oss att vi skulle gå ut, så vi drog till Slick och dansade lite :P Efter det blev det en sväng till Frasses som alltid, sen hem och sov! Hade en jättemysig kväll!
Smidde även lite planer för framtiden :) ♥

Igår jobbade jag. 12.00 - 21.15. Riktigt trökig tid, men det gick bra. Fick ett rätt skönt schema och jobbade med en tjej som jobbar i samma tempo som mig, då flyter det alltid på bra.

Nu - dags för frulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0