Order lagd

Nu är min första Mary Kay-order lagd! :) Fick huur mycket grejer som helst utöver kundbeställningarna, så det kommer bli som julafton för mig när jag kommer hem från Grekland och får hämta ut paketet ;P Kommer ha jättemycket grejer att visa ut till kunder nu. Jättegott kaffe fick jag hemma hos AL också, med kanel i! Det kommer jag börja göra :) Älskar kanel. 
Tack för hjälpen med ordern!

Nu ska jag packa lite, sen lägga mig och kolla på nån film tror jag. Börjar känna mig lite hängig :O Hoppas fan inte jag blir förkyld nu!! Skulle ju vara så typiskt, när man ska utomlands och allt.

Ikväll blir det Unitmöte med Mary Kay tjejerna :) Sen åker jag hem till Marcus.

puss ♥ kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0