Solat hela dagen

Underbart varmt ute idag! :) Har varit hemma hos Marcus hela dagen och suttit ute och solat i bikini. Har busat massa med Charlie och spelat lite spel mm. Rätt som det var när man satt där så hör man Linas röst, haha, henne hör man på långa vägar ;) Så jag ropade på henne, men hon hörde inte så jag ringde upp. Hon var ute och gick med sin kompis, så dom kom förbi och hejade :) Sen svängde Marcus ihop en pastasallad som vi åt i solen, mums.

Imorrn ska jag och gänget från Mary Kay till Stockholm på Stars in Red. Det blir en heldag med MK :) Blir väl en del föreläsningar och annat, berättar mer om det när jag kommit hem igen.

Nu ska jag nog ta och sova snart. GoNatt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Hur har det gått med din PS?! För mig går det bra, har en eller två klasser kvar att boka nu så kör den om ett par veckor..ska först utomlands en vecka och ladda upp lite energi :-) såg att du också ska iväg.. skönt! Hur var fredagen i STockholm?? Eller var det i lördags du var där?? I så fall var vi där samtidigt, dumt att jag inte visste då kunde vi ha hälsat på varandra :-) Jag var där bara under lördagen, med två nya konsulter och sales director från min grupp - Sparkling Diamonds. Vilka tillhör du :-) ?? Ha en bra vecka!! Kram Johanna

2010-05-24 @ 07:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0