Sommar!

Vilket härligt väder! :) Riktig sommarvärme idag. Jag sov hos Marcus igårkväll efter MK-mötet. Vi hade Awards night igår, massa uppmärksamhet och presenter & priser som delades ut :) Riktigt roligt. Imorrn ska jag ha en hudklass igen, ska bli kul! Ska försöka göra min Perfect Start nu också :)

Imorse när vi vaknat gick vi ut och satte oss på altan, solade bra länge. Sen åkte vi hem till mig och gjorde amerikanska pannkakor, mums :) Och fortsatte att sola lite till :P Tog ut Cheops också så han fick vara ute lite. Jag har bränt mig lite :( Alldeles röd! Dock inte i ansiktet, där kör jag solskydd från MK ;) Viktigt att skydda sig mot solens strålar. Solen är den absolut största anledningen till att huden åldras och blir rynkig.

Ikväll ska Marcus sova här, och vi ska kolla på hockey och film :) Han är sjukskriven nu pga tummen, så nu får jag pussa lite extra på honom i en vecka, hihi :)

Om typ 2 veckor ska jag utomlands!! :O Vad fort tiden har gått. Längtar :D


Kommentarer
Postat av: Kusin maria

Wiihooo:-) ska bli härligt i Grekland.

2010-05-19 @ 21:39:06
Postat av: Becccan

Jaa verkligen :D Var ner på stan och shoppade massa sommarkläder + bikini idag :) !

2010-05-19 @ 23:54:02
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0