Gammalt roligt :P

Hahah, sitter här och garvar så jag grinar! Håller på och städar ur mitt rum, och hittade en gammal kalender från 2003, när jag gick i 9an :P Varje dag skrev jag upp massa roliga citat som folk sa under dagen. Det är nästan uteslutande från mig, My, Therese & Lunken. Vi satt ju alltid och "jobbade" ihop (=satt och snackade).

Jag bara måste skriva ner några citat.. jag minns faktiskt en hel del av det här. Vad säger du My, kommer du ihåg? :P För er andra är det nog rätt tråkigt att läsa. Det är väldigt interna gamla skämt :P

"Gissa, gissa, gissa! - Therese
Käften, käften, käften! - My"

"Johan, koppla av - Gun"

"Våran klass hatar veganer. Nej jag menar vikarier - Jag"

"Getkött"

"Vill ni veta att ni hörs in till klassrummet? Och inte så lite heller! - Gun"

"Frida har typ blivit vampyr nu" (HAHAHA!)

"Vad heter ärta? - My
Squirrel - Therese
Nej det är ekorre Therese! - My"

"K**n ser ut som en liten svamp"

"Har ni sett han?
Ja, han sprang precis förbi med ett trumset!"

"Balloonforrest"

"Sofie..MOBIL!" (HAHAHA vem kan glömma ;))

"Du ser ut som en kanin som precis fått sina morötter"

"Jag har varit på BUP en gång.. jag gick fel"

"Liten salladshuvud moped" (Haha kinesiska översättning om jag minns rätt ;P)

"Hur säger man snöre? Snorre?"

"Han är långt nere i estet-träsket"

"Vad gjorde ni på klassresan då?
Ähh, var på bäversafari."

"Getens IF"

"Jag ska byta religion. Jag ska ta nudismen"

"En finsk grek som bor i Sverige och lär ut engelska" (tror jag vet vem, haha!)

"Hon ser ut som en grekröra"

"Kolla Rigmor, det här är en grekisk lek!"

"Trivselregler: Släng inte stolarna på något/någon"

"Erre, nerre, tjutrerre, norre, tvårre"


Kommentarer
Postat av: sofie

hahahahaha :)

2010-11-30 @ 11:09:52
URL: http://evasofiekristina.blogg.se/
Postat av: Mysan

Hahahah! Fy fan va roligt :P

2010-11-30 @ 12:48:24
Postat av: Therese

hahahhahahahahha!

herregud, jag tror jag dör! :)

2010-11-30 @ 18:06:05
URL: http://thereseelaine.se
Postat av: Becccan

hahaha, ja det var tider det brudar ;)

2010-12-01 @ 17:17:10
URL: http://becccan.blogg.se/
Postat av: Martin J Sällberg

Hatar du fortfarande veganer? I så fall rekommenderar jag den mot förmänskligande av djur kritiska blogg jag länkar URL till här. Välkommen att läsa och kommentera bloggen! Om kommentarfälten krånglar, eller du inte vill att alla ska kunna läsa dina kommentarer, får du gärna kommentera via min emailadress.


Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0