Söndag

Idag har jag jobbat en kortis, 7-11.30. Men det var riktigt segt, jag har inte mått nå bra idag. Känns som jag håller på att bli sjuk :S Och det regnade/snöade hela jäkla förmiddagen, och jag cyklade. Det var nästan omöjligt i all slask.

När jag kom hem åkte jag och Marcus och köpte pizza och mös ner oss framför en film, som jag somnade framför så klart :P Men det var riktigt skönt. Behövde vila.

Sen blev det en liten sväng till IKEA för Marcus var sugen på att handla lite. Fick ihop en kasse med grejer :) Stekpanna och kastruller bland annat.

Hoppas jag inte vaknar upp sjuk imorrn. Ska lägga mig tidigt och sova, är fortfarande himla trött. pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0