Bruten tå?!

Idag har jag varit riktigt klantig. Skulle på Unitmöte kl 18.00. Och idag skulle mamma följa med som gäst, så det kändes lite extra kul :) Få visa vad vi håller på med egentligen. Sen typ 5 min innan vi ska åka, och jag är lite stressad, så springer jag rakt in i min tv-bänk och slår vänster fot i hörnet. Det gjorde så jäkla ont att jag bara ramlade omkull rakt på sängen och skrek rätt ut. Kunde inte sluta skrika heller. Mamma kom upp och funderade vad sjutton jag höll på med. Provade att ställa mig upp, men kunde inte stödja på foten alls. "pek"tån gjorde så sjukt ont och bara typ hängde rätt ner. Och det kändes jättekonstigt, kände att nåt var fel. Det känns faktiskt som att den är av :S Men envis som jag är så sa jag att vi åker på Unitmötet ändå, så det gjorde vi. Jag fick dock inte på mig skon, så jag gick barfota. Och hade mamma som krycka :P Fick en applåd av tjejerna som tyckte jag var grym som kom trots en (kanske) bruten tå ;) Haha.

Den är sjukt svälld just nu, är blå, och hänger :S Så jag tror fortfarande att den är bruten. Men jag orkar inte åka och kolla upp det på kvällen, då blir man väl kvar där havla natten! Har hoppat fram på ett ben här under kvällen. Ska ringa sjukvårdsrådgivningen imorrn och höra om man får komma upp på röntgen!

Jäkla klant man är alltså ^^


Kommentarer
Postat av: Kusin Maria

Voj voj. Låter inte bra, lyckades bryta lilltån en gång i tiden och den såg ut ungefär som du förklarar, dock görs inget åt brutna tår..Inte då iaf. Krya på dig.

2010-09-14 @ 12:28:29
Postat av: Becccan

Nej det gör ju inte det :/ Kan ju inte gärna gipsa hela foten för en tå :P

2010-09-15 @ 15:07:25
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0