Brynjobb


Mittentån & halva foten är blå :S

Idag är foten blåare än blåast. Ser inte klok ut. Har fortfarande ont och kan inte gå normalt, men det känns lite bättre faktiskt!

Har varit hem till min faster idag och färgat & plockat hennes ögonbryn :) Det blev fint! Jag tycker det är kul att pyssla med sånt.

Nu ska jag strax sätta mig och göra lite kunduppföljningar :)

Sen ikväll blir det avskedsfika för Lina. Hon åker ju tillbaka till England på måndag :( Som tur är kommer hon hem till jul igen!!

pusshej!


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Foten ser inge vidare ut.

Kusin vill också få sina ögonbryn plockade ;-)

Kusin Susanne

2010-09-17 @ 19:14:32
URL: http://bernermorsan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0