Godnatt

Blev en tripp ut till IKEA på eftermiddagen, mamma skulle handla massa grejer så jag hängde på. Där inne skulle man ju kunna shoppa ihjäl sig, finns så mycket fint. Efter det åkte vi till MAX och köpte mat, gött :) Men fyfasen vad äckelmätt man blir av sån mat. Som att man aldrig vill äta igen.

Ikväll har jag varit hemma hos älsklingen, som är sjuk stackarn :( Krya på dig baby ♥
Har även ringt och pratat med min farbror inför torsdagen när jag kommer till Göteborg. Ska ju få bo hos dom under tiden jag är där på Seminariet :) Ska bli så himla kul!!

Nu ska jag lägga mig i sängen med laptopen och kolla på lite webb-tv, är galet trött.

pusshej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var visst roligt på webb-tv igår? Hörde någon som fnissade hela tiden. Kram/mammsen

2010-09-08 @ 07:31:56
Postat av: Becccan

Haha ja det var skitkul :P

2010-09-08 @ 12:37:00
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0