Hudklass i Hille

Idag blev det lunch på stan med mina päron :) Riktigt gott, älskar att luncha ute. Sen tog jag och mammi en tur på stan. Shoppade och kollade runt. Sen gick mamma och klippte sig också,
blev så fin så :)

Sen var det bara att åka hem och göra mig iordning, käka och packa, för sen hade jag en hudklass med några tjejer ute i Hille! :) Hade riktigt trevligt, mycket tjejsnack blev det ;) Det är så roligt att hålla klasser!! Har en till imorrn, i Hofors :)

Lagom till Idol var vi klara, så då åkte jag hem till Marcus och såg på det :)

Det dummaste jag gjort var nog att ta bilen själv till Hille. Första gången jag tröck ner kopplingen så bara small det till i min onda tå :S Gjorde så fruktansvärt ont! Sen varenda gång jag var tvungen att koppla skrek jag rätt ut. På vägen hem till Bomhus sen mådde jag nästan illa för att det gjorde så ont.. blir nog ett samtal till doktorn imorrn, tåjäveln måste ju vara av :S

GoNatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0