Makeup facial

Idag har det varit en rätt lugn dag. Sov länge, men det var skönt, var riktigt trött. Kunde inte ta nån powerwalk heller pga den förbaskade tån :( Som för övrigt är helt blå/lila idag. Och halva främre delen av foten är också blå. Har rejält ont. Men har inte kollat upp det än. Dom gör väl ändå inget åt en tå? Kan ju knappast gipsa den ^^

Bakade en kladdkaka som jag bjöd Lina på, hon kom hit på eftermiddagen :) Först fikade vi lite, sen hade jag en makeup-facial med henne. Min första faktiskt :) Men det gick riktigt bra, jag är nöjd! Och Lina tyckte att jag skötte mig bra och visste vad jag snackade om ;) Nu ska jag boka in fler makeup-klasser!

På kvällen har jag vart hemma hos älsklingen och myst framför tvn. Ska nog ta och sova snart, har så jäkla ont i foten så jag vill vila den nu. GodNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0