Seminariet

Har haft det sååå himla bra i Göteborg! :) Både träffat släkten och varit på Seminariet.
Vi åkte ju i torsdags morse. 4 tjejer var vi i bilen ner. Det gick riktigt bra faktiskt att åka ner, tiden gick fort. Annars tycker jag det brukar vara så jobbigt att åka bil till GBG. Vi stannade några ggr på vägen, bla på Burger King och käkade.

När vi kom fram så gick vi direkt till Svenska mässan och registrerade in oss. Fick våra pass & lite goodie bags :) Sen kom min farbror Hasse och hämtade upp mig och vi åkte hem till dom ute i Mölnlycke :) Dom andra tjejerna checkade in på sitt hotell. Sen hade vi lite släktträff där hemma hos Hasse och Kicki. Båda mina kusiner kom dit, och min kusins bebis :) Var så kul att träffa alla igen!

På fredagen var det första dagen på Seminariet. Kl 10.00 började det. Men våran unit träffades lite innan och tog lite gruppbilder osv. Det var föreläsningar och utbildningar hela dagen fram till 16.00. Allt var verkligen intressant, har lärt mig massor! Häftigt att vara samlade så många konsulter från hela norden i Scandinavium :) Sen när utbildningen var klar hängde jag med Ann-Louise & Karin till deras hotell. Jag bytte om och gjorde mig iordning där med dom. Vi käkade även mat där.

Sen på kvällen vid 20.00 var det dags för Awards Night! Alla var uppklädda till tänderna :) Det var kul att se alla! Diamantringar, smycken och mycket annat delades ut till alla som presterat bra och klarat massa utmaningar under året :) Jag ska också gå över scenen och hämta en ring nästa år!! ;) Kl 00.00 avslutades kvällen och jag tog en taxi tillbaka till Hasse och Kicki. Gick inga nattbussar :S Kom i säng typ 1.30, sen ringde klockan 6.00, dags att gå upp igen!

Lördagen började kl 9.00 i Scandinavium. Utbildning igen hela dagen, fram till 16.30. Och den dagen var det även dags för våran unit att gå över scenen :D Vi hade vunnit en tävling, så vi fick gå ut på scen och vinka för flera tusen applåderande konsulter..häftig känsla!! :)

Runt kl 17.00 tog vi bilen och började rulla hemåt igen. En riktigt seg hemfärd, man ville ju bara hem så fort som möjligt! Vid midnatt var vi äntligen hemma. Hade bara stannat 1 gång efter vägen. Sen när vi kom fram till Ann-Louise i Skutskär kom Marcus och hämtade mig :) Sen åkte vi hem och sooooov. Var helt slut efter helgen, men vilken kanonhelg det var :D Sjukt häftigt att gå på Seminariet!! Som sagt, nästa år blir det fler promenader över scenen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0