Aprilväder!

Vilket jäkla aprilväder det är idag! Jag som hade bestämt mig för att åka till Hemlingby och jogga imorse, men när jag vaknade så snöade/regnade det ute. Så då struntade jag i det och åkte och gymmade istället. Sen när jag kommit hem och duschat o gjort mig iordning - då är det strålande sol ute! Är det inte typiskt..

När Marcus kommer hem ska vi åka ut till Valbo en sväng, sen ikväll ska vi på bio :) En ny film som har premiär idag: Sucker Punch, verkar bra! Köpte förresten en supergod chokladkaka igår från Gefle Chocolaterie. 71% kakao. Visserligen dyr som attan - men SÅ värt det!!


Bio ikväll

Godaste chokladkakan! Gefle Chocolaterie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0