Påsken

Har haft en riktigt bra påskhelg hittills :) Fredag till lördag hängde jag och Marcus med mina föräldrar till min morbrors stuga i Hofors. Vi solade, grillade, drack öl o hade det bra :) Sen på lördagen tog jag och Marcus bussen hem till Gävle, mamma o pappa skulle stanna en natt till.

Sen begav vi oss till Hille när vi kom hem, på påsklunch hos Marcus familj :) Vi satt ute i solen sen och drack vin och spelade gitarr o sjöng. Superhärligt! Sen drog jag, Marcus, Johan & Majsan ner på stan, till Harrys :) Där inne hade vi skitkul. Dansade o spelade Black Jack.. och jag blev överlycklig varje gång jag vann, haha.

Idag blir det en tripp ner till stan för att käka mat, sen möta upp mamma o pappa på Bishop :)



Igår ute i Hille :)


Min frukost på balkongen imorse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0