Tussilago

Idag har jag varit ute på en powerwalk runt Brynäs. Så himla varmt ute idag :) Hittade även några tussilago på vägen, var bara tvungen att plocka dom :) Då är det verkligen vår, när dom börjar ploppa fram!

Igår jobbade jag delad tur
. Först 7-11, sen 16-21. Fast PFV ringde och frågade om jag kunde jobba 12-21 (efter att ha jobbat 7-11). Skulle jag alltså ha EN timmes ledigt mellan 7-21 tyckte dom? :S Ibland verkar dom tro att vi är nå jäkla robotar som kan jobba hur mycket som helst. Nej tack..!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh så söta, nu är våren här när tussilagon blommar.Kram från mamma.

2011-04-11 @ 23:09:52
Postat av: Becccan

Ja verkligen :)

2011-04-12 @ 12:58:14
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0